Kotiin lähtö lähestyy
Siitä on jo melkein 8 kuukautta kun 25.9.2017 pakkasin laukkuni ja läksin maailmalle suuntanani oli Lontoo ja suomalainen merimieskirkko ja vuosivapaaehtoisen tehtävät. Aikani Lontoossa on mennyt todella nopeasti enään muutama viikko siihen että palaan koto suomeen. On ollut aivan uskomaton reissu. Niin paljon ihania muistoja on kertynyt syämmeen. Olen tutustunut ihaniin ihmisiin joita tulee kyllä ikävä. Haikeus valtaa mielen sillä reissuni on pian ohi. Kesä on saapunut Lontooseen, päivisin kelit ovat aurinkoisia ja lämpötilakin nousee yli +24 asteen. On ollut upea matka. Tunnen kiitollisuutta siitä että Jumala lähetti mut reissuun ja kokemaan Lontoossa yhden parhaimmista vuosista. Palaan suomeen 15.5. eli muutaman viikon päästä. Ihanaa nähdä kaikki rakkaat ihmiset pitkän ajan jälkeen, mutta samalla joudun hyvästellä Lontoossa olevat ystäväni. En tykkää hyvästeistä. Tiedän kuitenkin että pääsen aina takaisin tänne. En voisi olla onnellisempi siitä että tulin ja koin miltä tu...