Tekstit

Näytetään blogitekstit, joiden ajankohta on joulukuu, 2017.

Uudistuksia blogiini

SUOMEEN!!!!   Olen lähdössä 18.12 SUOMEEN!!!! Tuntuu niin oudolta mutta samalla niin IHANALTA  lähteä kotosuomeen lomalle!  Blogini jää pienimuotoiselle joulutauolle 18.12. alkaen, mutta palaa levänneenä ja valmiina uuteen vuoteen loppiasen aikoihin. IHANAA JA SIUNATTUA VAPAHTAJAMME SYNTYMÄJUHLAA KAIKILLE!!!!!!!

SUOMI 100 vuotta!

Kuva
ONNEA SATA VUOTIAS SUOMI! Maamme laulu ''Oi Maamme Suomi synnyinmaa, soi sana kultainen. Ei laaksoa,ei kukkulaa, ei vettä rantaa rakkaampaa kuin kotimaa tää pohjoinen, maa kallis Isien''  Näin alkaa rakkaan suomemme kansallislaulu Maamme-laulu. Suomi siis täyttää tänään keskiviikkona 6.12.2017 100 vuotta. Suomalaisuus ja suomalaisena oleminen merkitsee minulle kaikkea. Suomi on rakas kotimaani ja olen kiitollinen että olen syntynyt sinne. Nimittäin '' On lottovoitto syntyä suomeen'' Jokaisena itsenäisyyspäivänä muistelen sotiemme veteraaneja ja tunnen kiitollisuutta heitä kohtaan sillä he taistelivat meille vapaan ja itsenäisen suomen.  Tänä vuonna kun Suomi täyttää 100 vuotta, vietän itsenäisyyspäivää Lontoossa. Päälimmäisinä fiiliksinä ovat kiitollisuus, onnellisuus, ylpeys, kunnioitus ja nöyryys. Sillä ilman sotiemme veteraaneja ja lottia ei Suomi olisi itsenäinen eikä meillä olisi joka vuosi 06.12 itsenäisyyspäiviää.  Kiitos Sotiemme v...

Lontoon Jouluvalot ja oma joulufiilistelyni.

Kuva
                      Joulufiilistely       Joulu on ihan kohta taas täällä.  Oon tääl Lontoossa huomannu että brittien jouluvalmistelut eroavat Suomalaisten jouluvalmisteluista sen verran että täällä Lontoossa on isoo ja värikästä ja överiä ja joululaulut soivat jo lokakuun lopulla.  (Covent Gardenin joulun alotuksessa jossa yllätys esiintyjänä oli Kyllie Minogue) Rakastan tätä kaupunkia jouluna ja muutenki jouluihmiselle Lontoo on täydellinen paikka viettää sitä, jos tykkää övereistä joulukoristeista ja valoista ja korvamadoiksi jäävistä joululauluista.  Iloista ja rauhaisaa joulun aikaa just sulle <3. Tässä linkki yhteen mun lempparijoululauluista