Tekstit

Näytetään blogitekstit, joiden ajankohta on maaliskuu, 2018.

Soon is time to say bye to London

Kuva
Vaikka nyt onkin Maaliskuu.... ja sen jälkeen tulee Huhtikuu ja sitten onkin jo Toukokuu... Näinä viime viikkoina olen miettinyt että miten aika on kadonnut? Nimittäin havahduin siihen miten nopeasti päivät, viikot ja kuukaudet vierii. Aikani Lontoossa on kohta päättymässä. Vaikka nyt eletäänkin vasta maaliskuuta niin pikku hiljaa täytyy alkaa suunnata katsetta tulevaisuuteen ja Toukokuussa olevaan Suomeen muuttoon. On ihanaa päästä kotiin takaisin rakkaiden luo, mutta silti osa minusta tule e aina jäämään Lontooseen ja osa Lontoosta tulee aina olemaan mukana missä ikinä liikunkin ja tai mihin ikinä elämän tuulet minut johdattavat. Aikani Lontoossa on ollut aivan ihanaa! Meidän kirkon tiimistä on tullut kuin toinen perhe mulle! Olen saanut syyskuusta asti olla osana aivan ihanaa porukkaa! Kiitos Lontoon merimieskirkko että oon saanut viettää elämäni yhden parhaimmista vuosista Lontoossa.  <3 Tulee kyllä ikävä kun toukokuussa lähden. Vaikka mulla onkin viel...