Kuulumisiani
Moi! Anteeksi että julkaisussa kesti näin pitkään,mutta nyt tulee kattavampi kuulumis pläjäys jossa kerron joulukuun ja tammikuun kuulumisia. Loppukuusta saatte kuulla helmikuun kuuluumisia. Joulukuu oli ja meni. Joulukuun 18.päivä lensin suomeen joulua viettämään. Oli niin ihanaa viettää joulua rakkaitten ihmisten kanssa rakkaassa kotosuomessa. Tammikuun 1. päivä lensin takaisin Lontooseen jossa työt jatkuivat toinen päivä. Ekan viikon ajan kirkko oli kiinni ja sillon teimme kirkon sisäisiä hommia kuten inventaariota ja järjestelyitä. Kirkko aukesi joulutauon jälkeen viides päivä tammikuuta. Tammikuussa tuli sairasteltua aika paljon, en tiedä mikä pöpö muhun meni. Tammikuussa ei siis oikein tapahtunut mitään kummempia, paitsi se että tammikuun alussa minun ihana ystäväni Jay kävi täällä. Oli kiva käydä kiertämässä paikkoja ja kokea niin paljon yhdessä. Ystävät on parhautta. Viime viikolla meidän kirkolla kävi kerrassaan ihastuttava parivaljakko, s...