Tekstit

Näytetään blogitekstit, joiden ajankohta on lokakuu, 2017.

Elämää Lontoossa

Kuva
     Aamumehut ja kahvit Helsinki-Vantaan lentokentällä. Aika rientää todella nopeaan!  Alan oikeasti tajuta sen että olen ollut täällä Lontoossa jo 1,5kk. Olen viihtynyt todella hyvin täällä. Ihmiset täällä ovat ystävällisiä ja aina valmiina auttamaan kun pyydetään.  Kirkko tuntuu kodilta ja työyhteisö on kuin toinen perhe minulle. Täällä välittyy lähimmäisen rakkaus ja se että kaikki otetaan aina lämmöllä vastaan. Sää täällä on suht saman kaltainen kuin suomessa mutta se kun sanotaan että Lontoossa sataa aina niin se ei todellakaan pidä paikkaansa. Ensimmäiset 3 viikkoa olivat vielä lämpimiä ja lämpötila nousi lähelle +19 tai jopa +20 astetta, mutta nyt huomaa että kyllä se syksy on rantautunut tänne Isoon Britanniaankin.  Työskentelen siis Suomalaisella merimieskirkolla Lontoossa vapaaehtoisena. Työtehtäviini kuuluu ruuanlaittoa, siivousta, lasten hoitoa, asiakkaiden palvelua ja muita hommia. Työ on kivaa j...