Kuulumisiani
Moi!
Tammikuusta maaliskuuhun meillä toimi Robes joka on siis kirkolla pidettävä kodittomien ilta, se tarkoittaa sitä että kirkolle tulee 14-20 koditonta ihmistä ja me laitetaan heille ruoka ja sängyt valmiiksi. Nämä ihmiset siis saavat olla meidän kirkolla nukkumassa ja syömässä he myös saavat käydä suihkussa. Koen että tämä kyseinen toiminta on hyvästä ja kannattavaa.
Anteeksi että julkaisussa kesti näin pitkään,mutta nyt tulee kattavampi kuulumis pläjäys jossa kerron joulukuun ja tammikuun kuulumisia. Loppukuusta saatte kuulla helmikuun kuuluumisia.
Joulukuu oli ja meni. Joulukuun 18.päivä lensin suomeen joulua viettämään. Oli niin ihanaa viettää joulua rakkaitten ihmisten kanssa rakkaassa kotosuomessa.
Tammikuun 1. päivä lensin takaisin Lontooseen jossa työt jatkuivat toinen päivä. Ekan viikon ajan kirkko oli kiinni ja sillon teimme kirkon sisäisiä hommia kuten inventaariota ja järjestelyitä. Kirkko aukesi joulutauon jälkeen viides päivä tammikuuta.
Tammikuussa tuli sairasteltua aika paljon, en tiedä mikä pöpö muhun meni. Tammikuussa ei siis oikein tapahtunut mitään kummempia, paitsi se että tammikuun alussa minun ihana ystäväni Jay kävi täällä. Oli kiva käydä kiertämässä paikkoja ja kokea niin paljon yhdessä. Ystävät on parhautta.
Viime viikolla meidän kirkolla kävi kerrassaan ihastuttava parivaljakko, sillä viime tiistaina pienten lasten kerhossa kävivät televisiosta tutut Mimi ja Kuku ilahduttamassa lapsia ja aikuisia.
Tammikuusta maaliskuuhun meillä toimi Robes joka on siis kirkolla pidettävä kodittomien ilta, se tarkoittaa sitä että kirkolle tulee 14-20 koditonta ihmistä ja me laitetaan heille ruoka ja sängyt valmiiksi. Nämä ihmiset siis saavat olla meidän kirkolla nukkumassa ja syömässä he myös saavat käydä suihkussa. Koen että tämä kyseinen toiminta on hyvästä ja kannattavaa.
Tässä kuussa tarkemmin 16.03-18.03. meillä on kirkolla pääsiäismyyjäiset joten jos tiedät jonkun joka on tulossa Lontooseen ja miettii mitä tekisi niin vinkkaappas meiän myyjäisiä. (Kyseessä saattoi olla maksettu mainos :D).
Kiitos tuesta ja kaikista ihanista tsemppiviesteistä ja rukouksista joita oon teiltä saanut <3. Lämmittää sydäntäni ja merkitsee todella todella paljon! Kiitos että olette matkallani mukana.
Ihanaa talven jatkoa kaikille.
Haleja!
-Nina
Kommentit
Lähetä kommentti