Soon is time to say bye to London

Vaikka nyt onkin Maaliskuu.... ja sen jälkeen tulee Huhtikuu ja sitten onkin jo Toukokuu...

Näinä viime viikkoina olen miettinyt että miten aika on kadonnut?
Nimittäin havahduin siihen miten nopeasti päivät, viikot ja kuukaudet vierii. Aikani Lontoossa on kohta päättymässä.
Vaikka nyt eletäänkin vasta maaliskuuta niin pikku hiljaa täytyy alkaa suunnata katsetta tulevaisuuteen ja Toukokuussa olevaan Suomeen muuttoon. On ihanaa päästä kotiin takaisin rakkaiden luo, mutta silti osa minusta tulee aina jäämään Lontooseen ja osa Lontoosta tulee aina olemaan mukana missä ikinä liikunkin ja tai mihin ikinä elämän tuulet minut johdattavat.
Aikani Lontoossa on ollut aivan ihanaa! Meidän kirkon tiimistä on tullut kuin toinen perhe mulle! Olen saanut syyskuusta asti olla osana aivan ihanaa porukkaa! Kiitos Lontoon merimieskirkko että oon saanut viettää elämäni yhden parhaimmista vuosista Lontoossa. Tulee kyllä ikävä kun toukokuussa lähden.
Vaikka mulla onkin vielä monen monta työpäivää jäljellä niin silti on haikeutta jo ilmassa. Haikeus ja kiitollisuus ovat tällähetkellä päälimmäisiä tunteita kun tätä tekstiä kirjoitan. 

"On aika hiljaa kiittää ja kättä puristaa, nyt meidät yhteen liittää vain muistojemme maa. Jäi jälki sydämiimme, jälki unelmiin. Teille laulamme nyt näkemiin
kerto:
Turvallista matkaa me toivotamme näin. On aika purjeet nostaa ylöspäin. Turvallista matkaa aalloilla elämän, kanssa hyvän ystävän.
Ei huomispäivän teitä voi kukaan aavistaa, on joskus kyyneleitä ja joskus naurattaa, on yksi joka pysyy, kaiken ymmärtää,
Jeesus vierellemme aina jää. 
Thank You London, you treated me so well. Soon i have to say goodbye to you . It's gonna be hard, but all these memories will always stay in my heart . I'm gonna miss you!

Kommentit