Lontoon Jouluvalot ja oma joulufiilistelyni.
Joulufiilistely
Joulu on ihan kohta taas täällä.
Oon tääl Lontoossa huomannu että brittien jouluvalmistelut eroavat Suomalaisten jouluvalmisteluista sen verran että täällä Lontoossa on isoo ja värikästä ja överiä ja joululaulut soivat jo lokakuun lopulla.
Rakastan tätä kaupunkia jouluna ja muutenki jouluihmiselle Lontoo on täydellinen paikka viettää sitä, jos tykkää övereistä joulukoristeista ja valoista ja korvamadoiksi jäävistä joululauluista.
Iloista ja rauhaisaa joulun aikaa just sulle <3.
Tässä linkki yhteen mun lempparijoululauluista
Joulu on ihan kohta taas täällä.
Oon tääl Lontoossa huomannu että brittien jouluvalmistelut eroavat Suomalaisten jouluvalmisteluista sen verran että täällä Lontoossa on isoo ja värikästä ja överiä ja joululaulut soivat jo lokakuun lopulla.
(Covent Gardenin joulun alotuksessa jossa yllätys esiintyjänä oli Kyllie Minogue)
Rakastan tätä kaupunkia jouluna ja muutenki jouluihmiselle Lontoo on täydellinen paikka viettää sitä, jos tykkää övereistä joulukoristeista ja valoista ja korvamadoiksi jäävistä joululauluista.
Iloista ja rauhaisaa joulun aikaa just sulle <3.
Tässä linkki yhteen mun lempparijoululauluista
Kommentit
Lähetä kommentti