Uudistuksia blogiini

SUOMEEN!!!! 

Olen lähdössä 18.12 SUOMEEN!!!!
Tuntuu niin oudolta mutta samalla niin IHANALTA lähteä kotosuomeen lomalle! 

Blogini jää pienimuotoiselle joulutauolle 18.12. alkaen, mutta palaa levänneenä ja valmiina uuteen vuoteen loppiasen aikoihin.

IHANAA JA SIUNATTUA VAPAHTAJAMME SYNTYMÄJUHLAA KAIKILLE!!!!!!!




Kommentit