Kuulumisiani


Hehei

Tervetuloa tällä kertaa viimeisen blogi postaukseni pariin. Tämä blogi on tullut tiensä päähä... On aika suunnata katseet tulevaan.  

Sitä ennen muistellaan hetki mennyttä sillä...

Uskokaa tai älkää mutta 25.9.2018 tuli kuluneeksi tasan vuosi siitä kun tämä tyttö pakkasi kimpsut ja kampsut, ja suuntasi kohti Lontoota ja uusia ihania kokemuksia. 

Miun Lontoo vuoteeni mahtui todella paljon ihania muistoja ja monia ihania uusia ystäviä joiden kanssa juttelen edelleen  päivittäin watsapissa ja muualla somessa sekä puhelimessa <3

Lontoossa olo aikana tutustuin ihaniin ja rakkaisiin ihmisiin ja osan kanssa olen todella läheinen vieläkin. 

Koin ja näin menneen vuoden aikana todella paljon. 
En olisi ikinä uskonut että kun lähdin Lontooseen, että saisin asua ja elää ihanien ihmisten kanssa. 

Työ kirkolla oli todella monipuolista ja nautin joka hetkestä vaikka vaikeita hetkiäkin oli, mutta niistäkin selvittiin.

Oli ihan parasta puhua englantia joka päivä, ja huomata että kuinka paljon se kielipää oikeasti voi kehittyä vuodessa, kun joka päivä käyttää vierasta kieltä.


Vuosi Lontoossa oli huikea kokemus. Iloisella ja innokkaalla ja uteliaalla asenteella katson kohti uusia seikkailuja. 

ISO ISO Kiitos jokaiselle joka oli mukana reissulla ja tuki matkani aikana<3. 

My Year In London blogi kiittää ja kuittaa <3. Katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaa.

Kiitos! Muistetaan rakastaa sekä itseämme että toisiamme<3

-Nina





Kommentit